Informujemy: Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce
AKCEPTUJE Dowiedz się więcej


W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, Klient ma prawo odstąpić od umowy i dokonać zwrotu towaru. W przypadku odstąpienia od umowy, towar w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością należy przesłać na adres:


PRIMAVERA HOME
UL. Brzeska 170A;
21-500 Biała Podlaska
kom. 791 424 944
firma@primavera-home.eu


Zwrot będzie przyjęty pod warunkiem wypełnienia oświadczenia odstąpienia umowy Oświadczenie o odstąpieniu umowy.doc
Proszę również wypełnićProtokól zwrotu towaru-1.doc

Zwracany towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy produkt nie będzie nosił jakichkolwiek śladów użytkowania. Firma gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru, jeżeli przesyłka była nadana na koszt kupującego, w razie nadania paczki w ramach Promocji „ Przesyłka GRATIS!!!” ,kwota zwrotna będzie potrącona o kwotę przesyłki !!!!!!!!!

Towar sprowadzony i wyprodukowany pod indywidualne zamówienie Klienta nie podlega możliwości zwrotu.
Nie zwracamy kosztów dostawy towaru. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Pieniądze zostaną zwrócone Klientowi w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta, licząc od daty otrzymania przez PRIMAVERA HOME. zwróconego towaru.

Każdy wysyłany przez nas produkt jest nowy i nie uszkodzony, wstępnie sprawdzany przez producenta a następnie dokładnie przed wysyłką - (o ile jest to możliwe) przez osoby przygotowujące paczkę.
Reklamowany produkt musi być kompletny, dowód zakupu (paragon lub fv) oraz opis usterki wraz z adresem i telefonem klienta.
Nie odbieramy wysyłek "za pobraniem" i nie ponosimy kosztów wysyłek poniesionych przez klienta bez uzgodnienia z naszym konsultantem.
Wszystkie reklamowane produkty kupujący dostarcza na własny koszt do miejsca wyznaczonego przez sprzedawcę.

REKLAMACJA NIE OBEJMUJE:

Towarów wyprzedażowych oraz towarów poekspozycyjnych.

uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwego transportu (tu reklamacje należy kierować do dostawcy)
uszkodzeń opakowania (na przykład: pudła, torby, kasety, walizki) oraz dodatków i gratisów.

Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w transporcie.


Pamiętaj, aby sprawdzić paczkę w obecności kuriera lub listonosza
i w razie jakichkolwiek uszkodzeń spisać protokół uszkodzenia, który jest podstawą do ubiegania się o wymianę towaru lub zwrot poniesionych kosztów.
W innym przypadku nie uwzględniamy reklamacji, jeśli towar został uszkodzony podczas transportu!!!
Protokół należy spisać tego samego dnia!!!

W przypadku dodatkowych pytań bądź wątpliwości prosimy o kontakt z nami drogą mailową bądź telefoniczną.

ZAPRASZAMY DO ZAKUPU.